jullov

sista dagen i skolan idag, hur skönt är inte det?! Jag satt iof i skolan till lite över tre för att spela bluffpoker... haha! men det dröjer ju ett tag tills nästa gång, så det var det värt. Efter det begav vi oss mot påtorp, för klimpen skulle hämta sin cykel på capio. sanna hängde med henne, och jag cyklade hem för att hämta money, och sen blev det pizza! gott vare.
igår hjälpte tessan mig att inhandla julklappar! känns hur skönt som helst att ha det gjort nu. efter massa om och men köpte jag till kossi (den present som är svårast att köpa) tror iof inte att han kollar min blogg, men om han skulle få för sig att göra det, så kan jag inte skriva var det var jag köpte. men till mamma och pappa köpte jag varsin korsordsbok + 4 trisslotter var som jag köpte på pressbyrån på vägen hem. hoppas dom vinner flera miljoner så vi kan bege oss till solen... hade inte suttit fel, nej. köpte till cicci också! en jättefin tröja som jag helst vill ha själv... haha! hoppas hon gillar den!
Var på afrodans igår också. Roligare än förra gången måste jag säga, men jag tycker nog att "vanlig" dans är roligare. Har sån sjuk träningsvärk i ryggen, nere vid svanken ungefär. Ika sa att man bara tränar de musklerna när man dansar, så det betyder att jag gjort rätt, haha.
fick tillbaka mitt svenskaprov idag och det känns skönt att jag slutade höstkonserten med ett g iallafall:)

nu ska jag bege mig till kossi och kolla lite på teve.
puss emma

image2

Kommentarer
Postat av: maira

kom igen din dryge! uppdatera lite!

2008-01-20 @ 23:02:02
Postat av: Cicci

Heej Sis.. Du e en riktig linslus!! Önskar ja va lite sån oxå.. Så hade ja sluppit springa varje gång d dyker upp en kamera.
Vi hörs snart!!
Love you longtime!!
ps.Du e ju grym på å skriva juh!!

2008-01-21 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0