fiesta

till att börja med så ska jag säga grattis till anki, emeli och caroline som har fyllt 20 respektive 18 år denna veckan!

igår var det förfest hos caroline. det var tur att ika ringde innan och påminde att carro har flyttat, annars hade jag plingat på hos en främmande familj. vi kom dit och det var trevligt! blev lite mycket igår kanske, ska inte gå in på några detaljer... däremot kan jag säga att min pappa fick sig ett gott skratt inatt.

vi skulle ju bege oss till kallinge (jag och klimpen) men jag ringde anki ett antal gånger, och han svarade inte, plus att alla skulle till leråkra, och jag kunde ju inte åka till kallinge själv, när han inte svarar på mobilen.. + att klimpen snackade med en snubbe som var där, och folket skulle tydligen bege sig till ronneby (tror jag, haha). I leråkra var det inte så fruktansvärt roligt direkt, men jag hade inte väntat mig det heller direkt..

nu hinner jag inte skriva mer, för jag ska på middag
ha en trevlig söndag!
puss emma
image15

________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: maira

hahah, I KNOW! och den ska du få höra ett tag till .. :D

2008-02-03 @ 15:31:54
URL: http://meckernas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0