innebandy

måste bara säga att träningen var jätterolig! över mina förväntnignar faktiskt:) ska fixa min systers klubba så jag kan ha den.. vill inte köpa en klubba redan, för jag vet ju som sagt inte om jag kommer fortsätta. än så länge är det kul, men jag har inte en aning om hur jag känner om en månad eller två..

nu ikväll har jag inte gjort så mycket annars... suttit vid datorn, kollat lite på film. kollade en stund med mamma och pappa. dom kollade på en film som handlade om romariket om jag inte missförstod allt. den gick på kanal 9. jag satt där i tjugo minuter ungefär, sen tröttnade jag.. drygt at börja kolla på filmen mitt i. jag förstod iallafall inte så mycket om handlingen.

imorgon är det skola, så jag får gå och lägga mig nu så jag orkar upp.

/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0