måndag

jag var död när jag gick upp imorse.. det är helt sinnes! jag förstår inte att ett lov kan ha gått så fort. fast nu är det inte så jättelångt kvar till påsklovet. tiden går verkligen jättesnabbt! geografin idag gick väl ganska snabbt.. kötbullar i skolan, ingen toppmat direkt men det duger. engelskan är precis som vanligt, fast med högläsning, JAG HATAR HÖGLÄSNING. jag blir alltid nervös då, och då kommer min stammning fram, och det gör läsningen ännu värre.

body step ikväll också.. jag kan inte hjälpa det, men jag tycker passet är tråkigt. går bara för "att jag måste". imorgon hinner jag inte träna, för jag ska klippa mig, och sen fika med girlsen. och sen på kvällen ska jag spela en stund om jag orkar, men jag måste för snart börjar teorin!

snart är det dubbelavsnitt av two and a half men, så jag ska bänka mig framför tvn
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0