torsdag

 igår var jag i karlskrona med klimpen och senna. det var nice:) vi gick runt och kollade lite i affärerna. hittade en tröja/klänning, en exakt likadan som ika har. hoppas det inte gör någonting, men jag tycker den är så fin.. jag köpte en turkos tshirt med tryck på, inte riktigt "min stil", men jag tyckte den var jättefin, och den kostade endast 99 kronor på gina tricot. vi träffade huttan en stund, det var nice! fast varje gång vi ses, så ses vi i typ 10 min högst. det är lite drygt:/ men vad gör man, lite är bättre än inget!
jag vet inte vad det är med mig egentligen.. jag äter som en häst! det är helt sinnes. jag åt en mc feast med plusmeny och jag hade ätit upp min mat innan dom andra ens hade fått sin. och jag var fortfarande hungrig! efter att vi hade shoppat en stund till, satte vi oss på mc donalds igen, och jag åt en liten pommes + hamburgare och jag var fortfarande hungrig. jag förstår inte vad det är med mig alltså..

ikväll ska jag på teater! cicci & nour heter den. jag har hört att den ska vara rolig, så det ska bli nice! missar träningen ikväll dock.. men jag har bara tränat en gång i denna veckan, så jag kan lika väl skippa en träning till.

precis haft betygssamtal med min europakunskapslärare... jag är så arg!! bara för att den där jävla statsvandringen gick åt helvete så gör allting det. det var typ det enda ämne jag känner att jag kan få mvg i, och nu är det så gott som kört... kul:/

image12

nu ska jag återgå till min lektion och göra lite nytta.
/EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0