and i'm lost without your love

jag har inte skrivit på år och dar känns det som, så jag ska försöka att bli lite mer aktiv med skrivandet..

i onsdags hade jag riktigt ont i halsen, och på torsdagsmorgonen kunde jag inte svälja och hela halsen var svullen och vit. jag har halsfluss med andra ord.. jag fick till läkaren så fort det dök upp, så nu mår jag precis som vanligt, gör lite ont när man gäspar bara. i vilket fall som helst så går jag på penicillin nu, och jag får inte träna någonting förrän halsen är fri från vita prickar. det gör iof inte mig någonting, med tanke på att jag ändå inte hade hunnit gå till gymmet eftersom det är plugg i stort sätt varje dag den här veckan:/

i fredags så träffade jag klimpen och ika. det var trevligt.:) vi spelade ett spel som jag tror heter "att slukas av vargen". man får ett ord, och så ska man förklara det så fort som möjlgit utan att ha med ordet i meningen. från och med nu ska ika kallas för irakien... haha!

Lördagskvällen började med bowling med caroline och dannie. självklart kommer jag sist. jag blev riktigt utklassad faktiskt, men det gör ingenting för jag tycker det är jätteroligt att bowla! efter det fick vi testa stepmania-spelet som finns i bowlinghallen, och jag har aldrig testat det innan. det var riktigt roligt och efter ca 50 minuter cyklade vi svettiga därifrån till kinarestaurangen för att äta lite:) jag var egentligen inte hungrig, men jag åt lite bara för att dannie skulle slippa äta själv. lotta kom sen och höll oss sällskap, jätteroligt för det var länge sedan vi sågs utanför skolan. vi gick hem till carro och spelade "rita&gissa", och även där förlorade jag och dannie som var i lag, men vi blev inte utklassade.

idag fyller min pappa år, grattis till honom! nej, det blev ingen tårta... däremot massa semlor, eftersom att pappa föredrar semlor framförtårta. ingenting slår en prinsesstårta, men en semla eller två tackar man inte nej till:)

nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0