:D

jag har tyckt att alla som bryr sig om statistiken i bloggen är nollor ungefär... men nu har kollat min, och det visade sig att jag har "slagit" mitt besöksrekord med 95%! jag blev faktiskt lite glad och nu känner jag motivation till att skriva, det är kul!:)

har försökt plugga spanska, men det går bara inte.. det är så fruktansvärt tråkigt! jag har lärt mig alla mina glosor i ordning, och när pappa förhörde dom nyss kunde jag inte ens hälften.. jag som trott att jag kunde alla, kul:/ kommer förmodligen bli som vanligt, att jag läser 3 timmar i streck på kvällen, på morgonen går jag upp ca 2 timmar tidigare än vad jag borde, för att plugga lite till. jag får hyffsat resultat på provet, och dagen efter provet kan jag lika mycket som jag kunde dagen innan...image8

jag är fruktansvärt förvirrad också. jag vill att allt ska vara på ett sätt, precis som alltid. jag är inte konservativ när det gäller allt, men detta ska vara precis som det alltid ha varit. jag vill det, vad vill du?

du ska jag äta lite mat
puss

Kommentarer
Postat av: tessssie

det är för du också är en nolla, emmsis :D

2008-01-24 @ 22:26:56
URL: http://theresese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0