fredag

idag hade vi redovisning i aulan... under första repet verkade det inte så lovade, kan jag säga.. alla verkade jättenervösa och jag var så glad att jag slapp redovisa! jag är faktiskt besviken över att det bara kom två klasser, av alla ettor.. men "vi" gjorde en jättebra föreläsning, måste jag säga!
på svenskan hade vi något test, och jag hade inte övat någonting till det.. maggan sa att det inte skulle påverka betyget, så jag hoppas verkligen att hon håller sitt ord. efter det hade vi världens hål, och då satt vi och pluggade matte, eftersom vi hade matteprov sista timmen.. helt seriöst trodde jag att jag skulle lipa som ett jävla ollon mitt under provet. jag som trodde jag jag kunde... detta måste vara det matteprov som jag kommer få sämst betyg på:/ men nu får jag helt enkelt ta tummen ur röven och börja plugga lite så jag kan få skapliga betyg detta året också.

på kvällen begav vi oss till mia för att festa lite smått och umgås:) det var jättetrevligt! ett tag var det charader, jag började... becka kom på att jag skulle vara en galen gris som hoppade längdhopp. tro det eller ej, men efter ett tag kunde dom faktiskt lista ut vad jag föreställde! jag menar, jag kan ju inte ens förklara någonting så folk förstår när jag får prata, tänk då när jag måste vara tyst..

sarita+olito kom ikväll också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0