hanna roos

en lektion idag ja... spanska! det kändes som om provet gick bra, även om jag kom på några fel jag gjorde i efterhand.

i övrigt satt jag och spelade poker i flera timmar i skolan, och jag åkte inte ut först den här gången! jag blir bättre och bättre för varje dag, snart är jag bäst! (or not)
image9
jag skippade min flöjtlektion idag igen. jag "har feber". jag känner mig jättedum, men jag orkar verkligen inte för jag har världens sämsta tid. i vilket fall som helst så mötte hanna mig utanför skolan idag, och vi begav oss till jekyll&hide för att ta en fika! det var väldigt trevligt, för det var hundra år sedan vi sågs känns det som. jag behöver nytt puder, så vi skulle bege oss till lindex, men jag ville bara kolla lite i affärerna först, för det är ju rea. (senna har alltid nya kläder och man tappar alltid hakan för hon hittar alltid snygga och BILLIGA kläder på rean). och jag hittade faktiskt ett fynd på rean idag! en svart kjol, som jag tycker är jättefin:) hade dock inga pengar, men jag fick den till slut ändå:)

nu ska jag snart bege mig till TV-soffan och invänta ugly betty:)
puss

Kommentarer
Postat av: maira

haha, stackars inga-lill!

2008-01-22 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0