plugg x 1000

nu sitter jag i skolan.. jag har matte, och lyssnar på lektionsfilmer om hur man tolkar derivata. jag har prov på fredag. nu när jag lyssnat lite, så känner jag att jag förhoppningsvis kommer klara detta provet! däremot spanskaprovet som är imorgon... hela min dag kommer bestå av spanska spanska spanska. och jag blir sur på mig själv som alltid ska plugga kvällen innan. jag säger tänker alltid "detta är sista gången jag ska stressa innan ett prov. nästa gång ska jag plugga några dagar innan, så jag hinner med att göra annat också". men nej, när det väl blir prov så sitter jag likt förbaskat och läser flera timmar kvällen innan.. men what to do?

____________________________________________________________________________________________

image4


nu ska jag ägna mig mer åt matten.
jag skriver mer ikväll:)
puss emma 








Kommentarer
Postat av: maira

jag har också matteprov imorgon :(

2008-01-21 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0