skola

just nu sitter jag i skolan och har europakunskap.. det är fruktansvärt tråkigt faktiskt. jag är inte så insatt i eu, som vi håller på med nu, så jag letar massa fakta.. hemtentan ska vara inne nästa vecka på onsdag, så jag måste börja i tid den här gången!
vi ska ha skridskor på gympan idag, och pappa har du slarvat bort dom.. jag ställde dom i hallen igår för att jag skulle hitta dom, och när jag vaknade imorse så var dom borta. jag ringde pappa, och han sa "jag kommer inte ihåg var jag ställde dom, du får leta där uppe". det orkar jag självklart inte, eller jag hinner inte heller för den delen, för jag har ganska tight om tid på morgonen.
nu på rasten ska vi spela bluffpoker förmodligen (jag vann två gånger igår!!:D) och efter det ska vi ha engelska och prata med utbytesstudenter.. jag är jättenervös inför det faktiskt! jag är inte bra på engelska, särskilt inte när det gäller att prata.. hoppas jag kommer i en grupp där många är jättebra på engelska, så jag slipper säga så mycket:)

nu ska jag återgå till europakunskapen.
skriver mer sen.
puss emma





image13

billie the vision and the dancers - ask for more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0