:@

jag sitter här och är väldigt irriterad faktiskt. inte överdrivet irriterad, men lite smått i varje fall... har ni sett nya bilddagboken? om man ska ändra, så ska man ändra till det bättre! i och för sig så kan inte alla tycka att det blir bättre, för smaken är som baken, men man kan iallafall kräva att det ska fungera riktigt. jag kan inte kolla på någons bilder, och det står saker som "kakor I hjälp" osv. jag tror den vanliga designen kommer komma tillbaka snart, med tanke på de mail som skickas till dóm just nu. hanna sa att det var minst 50 i minuten.
så bilddagboken, en ändring tack!

imorgon är det tisdag, och det betyder att jag endast har en lektion, spanska. Kajan har sagt att vi ska köra "lightspanska", vilket är väldigt nice! I tisdags gjorde vi något test för att se om vi lärde oss genom att läsa eller lyssna, dessutom så var testet på svenska. Iallfall, efter lektionens slut, klockan elva, kommer jag förmodligen äta lite i skolan, och sen ska jag till musikskolan och spela med inga-lill. på kvällen är d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0