emmas helg

förlåt förlåt förlåt att jag inte skrivit här på ett tag, men jag har haft så mycket att göra. egentligen så har jag kanske inte det, men det har helt enkelt inte blivit av, men jag ska skärpa mig, det lovar jag:)

i fredags var det lite partaj hos lisa. jag som bor närmst, kom dit sist nästan.. är det någon som är förvånad eller? Det blev väl inte helt som förväntat kan jag inte påstå, men det var helt okej:)

annars har det inte hänt så fruktansvärt mycket i helgen. jag har varit på middag och ätit jättemycket god mat.
på tal om mat... imorgon ska vi ha någon slags uppsatsskrivning i aulan i tre timmar. och varje gång vi har något sånt så är det alltid jag som är mest seriös när det gäller maten.. (har alltid med mig alldeles för mycket grejer). vill ha popcorn imorgon... fy vad gott! kommit in i en popcorn-period, tror jag...

dagens låt:
kent-noll

image26






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0