helg

igår var det fest och jag hade faktiskt ganska trevligt:) det var singstar för hela slanten! dock är jag den dryge som sitter och kollar på.. kanske blir lite toner från min sida någon gång också, who knows? vi begav oss iallafall till natti sen. det var ändå helt okej där:)

sen är jag väl helgens as kan man kanske säga... eller så tycker iallafall några stycken, skulle jag tro. om jag blir bjuden någonstans och en person ber mig att inte säga det till någon, så anser inte jag att jag ska göra det. jag tänker inte sitta här och skriva världens längsta "förlåt-inlägg" men innan du "klagar" i din blogg, (jag antar att du syftade på mig) så tycker jag du kan prata med mig.
Jag vet att det var dålig stil, så jag säger förlåt.

Igår blev jag dessutom erbjuden jobb på Hultsfred, men det verkar inte bli något av det... Synd, iof. Men jag har ju biljett redan, så det spelar ingen stor roll egentligen. Tyckte bara det kunde vara kul att testa på något nytt:) Fast det är ju inte så roligt att fira sin 18årsdag med att plocka ner scener på Hultsfred efter att festivalen är slut...

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag
sov gott
/e


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0