måndag

igår träffade jag inte kossi som planerat, utan jag var istället hos Lisa och kollade på Titanic. Det var väldigt nice, tycker jag. :D Det spelar ingen roll hur många gånger jag kollar på den filmen, den blir aldrig tråkig. Vi cyklade ner till stan först och köpte chips. Jag hatar snö, den saken är säker iallafall. Kändes som om jag höll på att dra dit ett antal gånger. Särskilt i backen utanför mitt hus! Den var glashal. Jag skyller min sena ankomst på den hala backen...

idag har jag övningskört. det är helt otroligt att jag på en nästan tom willysparkering inte kan parkera rätt. det stör mig något så fruktansvärt på det! däremot klarar jag att backa runt gathörn nu och dessutom klarar jag att starta i backe. var i påtorpsbacken och körde en stund. (för er som aldrig har varit i den så är iallafall det den brantaste backen jag kört i) så jag är väldigt stolt:)



låttips: electric six - future boys
den här låten är gammal, men jag har inte börjat lyssna riktigt på den förrän nu. jag tycker den är väldigt bra!

ska kolla lite på teve nu
puss e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0