söndag

nu är jag sjukt trött, så det blir ett kort inlägg.
jag träffade kossi en stund idag. vi var på maxi och köpte världens godaste glass + chips sen åkte vi hem till honom och åt upp det. vi kollade på rob & big också, för stoffe tycker det är jättebra. i början gillade jag inte det, men ibland så kommer jag på mig själv med att skratta:)


image24image25


idag var det innebandy - andra träningen! jag känner att jag kommer ha världens träningsvärk imorgon, men det blir väl nice! för övrigt så börjar jag alv 12 imorgon, men jag kommer befinna mig i skolan redan halv elva, för att få bra plats i matkön, för imorgon är det favvomaten! det är faktiskt inte bara jag som är ett freak och väljer mat före att sova, "brava" också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0