fredag

jag vaknade tidigt, ovanligt tidigt för att vara mig, eftersom att en viss person vid namn hanna ringde och väckte mig... hon ville fika, och så blev det också:) jag och pappa hämtade upp henne, och så begav vi oss till stan, för att möta anki och ta en fika. Vi satt på J&H i en timme kanske, sen gick vi på stan lite och kollade efter solglasögon, eftersom att både hanna och anki behövde nya.

Vi satte oss iallafall på torget sen, och det blev mjukglass! Hann sitta där i 10 minuter kanske, sedan blev det att sticka till körskolan och jag hade min första dubbel-lektion. Det gick jättebra faktiskt! Jag har bokat in en dubbel till, och sen vanlig, och Tina tror att jag kommer klara mig på det, så det känns hur skönt som helst!

Sen på kvällen umgicks jag med min storasyster som är hemma på besök. Vi kollade lite på film och snackade massa skit, och sen gick jag till Kossi och sov där:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0